• Kontakt os

Du kan være sikker på en tilbagemelding indenfor 48 timer, efter du har indsendt din mail/besked.

  • Ofte stillede spørgsmål

Her kan du få svar på eventuelle spørgsmål, som ikke besvares under “Hjem” eller “Produkter”. Hvis flere spørgsmål haves, sidder vi klar til at besvare dem.

  • Email
  • Telefon

info@netblocker.dk

Klik på linket for hurtig viderestilling.

Jonas: 42 66 02 40

Alexander: 81 71 75 09

Dennis: 20 87 39 79

Du har også mulighed for at kontakte os via mobilopkald, i tidsperioden: 11:00 – 14:00, alle hverdage. Vi håber at høre fra dig.

Hvorfor bruge NETBLOCKER i stedet for alternativerne?

Som udgangspunkt vil en slukket pc uden strømforsyning eller frakoblet internet, være lige så sikker som en pc, der er tilsluttet NETBLOCKER.

Forskellen er blot at man manuelt skal slukke for pc’en eller internettet, og at man derfor kan komme til at glemme det. Det kan give store konsekvenser for både din virksomhed, og dine ansatte.

Derfor giver det god mening at investere i et produkt som NETBLOCKER, da produktet ikke er i stand til at lave “menneskelige fejl”.

Hvorfor bruges udgangspunktet 16:00 til 08:00 som eksempel?

Vi anbefaler at holde NETBLOCKER aktiveret i perioden 16:00 til 08:00, da det er den tid i døgnet hvor der gennemsnitligt er mindst mandskab, og dermed mindst “overvågning” af de enheder, der er sårbare over for hackerangreb.

Vi mener ikke at nødvendigheden for NETBLOCKER er tilstækkelig i perioden, hvor pc’en er i brug (f.eks. 08:00 til 16:00), da den størstedel af tiden er “overvåget” af personen der anvender pc’en.

NETBLOCKER kan dog sagtens slåes til efter egen tidsplan, og dermed forblive aktiv udenfor vores anbefaling på 16:00 til 08:00.

Hvad er hacking, hvem rammes oftest, og hvem står bag?

Alle disse spørgsmål kan du få svar på inden under NETBLOCKER´s Blog. Klik på linket for at blive ført derhen.